Levering
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?
- Verzendkosten binnen Nederland € 3,95 per bestelling (gratis verzending vanaf € 40,00)
IN WELKE LANDEN KAN IK MIJN BESTELLING LATEN BEZORGEN?
Wij bezorgen in de Benelux
WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
- Bezorging binnen 48 uur*
- Bezorging 5 dagen per week
- Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis
*Alleen binnnen Nederland. Met uitzondering van de Waddeneilanden.
IK BEN NIET THUIS. WAAR KAN IK MIJN BESTELLING VINDEN?
Na de gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis, laat PostNL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan zijn afgeleverd bij de buren of een PostNL afhaalpunt.
BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES (CADEAU)
Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen of geef je jou aankoop cadeau? Dan kun je ervoor kiezen de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen.
ZIJN NIET ALLE ARTIKELEN GELEVERD?
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Het pakket en de leverstatus kun je volgen door in te loggen bij track & trace. De inloggegevens zijn verstuurd naar het door jou opgegeven email adres.
IS JOUW LEVERING VERTRAAGD?
Bij een leververtraging nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op.
IS JOUW BESTELLING ONVERHOOPT TOCH NIET LEVERBAAR?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen op jouw rekening over.
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort.
IS JOUW BESTELLING NIET/FOUTIEF GELEVERD?
Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via [email protected] of via 06 54 25 89 89.